luni, 21 mai 2018

Chestionar licență psiho


Nume, prenume :…………………; Vîrsta:…………; Sex: M / F
Domeniu de deşfăşurare a activitaţii: ……………………………

Citiți cu atenție fiecare grup și alegeți afirmația care descrie cel mai bine cum v-ați simțit în ultimele două săptămîni, inclusiv astăzi. Alegeți o singură afirmație pentru fiecare grup, inclusiv pentru 7(imaginea de sine) sau 13(pierderea controlului).

I. TRISTEȚE
1.Nu mă simt trist.
2.Mă simt trist.
3.Sunt trist tot timpul și nu pot scăpa de tristețe.
4.Sunt atît de trist și nefericit încît nu mai pot suporta.

II. PESIMISM
1.Viitorul nu mă descurajează.
2.Mă simt descurajat cînd mă gîndesc la viitor.
3.Simt că nu am ce aștepta de la viitor.
4.Simt că viitorul este fără speranță și nimic nu se mai poate îndrepta.

III. SENTIMENTUL EȘECULUI
1.Nu am sentimentul ratării.
2.Simt că am avut mai mult ghinion decît persoanele din jur.
3.Dacă îmi privesc viața retrospectiv o văd ca pe o totalitate de eșecuri.
4.Mă simt complet ratat ca persoană.

IV. INSATISFACȚIE
1.Obțin aceeasi satisfacție din lucruri ca și înainte.
2.Nu mă mai bucur de lucruri ca înainte.
3.Nu mai obțin o satisfacție reală din nimic.
4.Sunt nesatisfăcut sau plictisit de orice.

V. VINOVĂȚIE
1.Nu mă simt in mod particular vinovat cu nimic.
2.Mă simt vinovat o bună parte a timpului.
3.Mă simt vinovat majoritatea timpului.
4.Mă simt tot timpul vinovat.

VI. SENTIMENTUL PEDEPSEI
1.Nu simt să fiu pedepsit.
2.Simt că s-ar putea să fiu pedepsit.
3.Aștept să fiu pedepsit.
4.Simt că sunt pedepsit.

VII. IMAGINEA DE SINE
1.Nu sunt nemulțumit de mine.
2.Sunt nemulțumit de mine.
3.Sunt dezgustat de mine însumi.
4.Mă urăsc.

VIII. AUTODISTRUGERE
1.Nu am nici o idee de sinucidere.
2.Am idei de sinucidere, dar nu vreau să le pun în aplicare.
3.Mi-ar plăcea să mă sinucid.
4.M-aș sinucide dacă aș avea ocazia să o fac.

IX. INTROVERSIUNE
1.Nu mi-am pierdut interesul față de ceilalți oameni.
2.Ceilalți oameni mă interesează mai puțin decît înainte.
3.Mi-am pierdut interesul față de ceilalți oameni.
4.Nu suport pe nimeni.

X. LIPSA DE HOTĂRÎRE
1.Ma hotărăsc tot la fel de ușor ca înainte.
2.Iau deciziile cu mai mare greutate decît înainte.
3.Am mari dificultăți în a mă hotărî.
4.Nu pot lua nici o decizie.

XI. OBOSEALA
1.Nu obosesc mai repede ca înainte.
2.Obosesc mai repede ca înainte.
3.Obosesc fără să fac aproape nimic.
4.Sunt prea obosit ca să fac ceva.

XII. PREOCUPĂRI SOMATICE
1.Nu sunt mai supărat decît pînă acum în legătură cu sănătatea mea fizică.
2.Mă supără starea mea fizică.
3.Sunt supărat pe problemele mele fizice și nu mă pot gîndi la altceva decît cu greutate.
4.Sunt atît de supărat de starea mea fizică, încît nu mă pot gîndi la nimic altceva.

XIII. PIERDEREA CONTROLULUI
1.Nu țip mai mult decît de obicei.
2.Acum țip mai mult decît înainte.
3.Țip tot timpul.
4.Obișnuiam să strig, dar acum nu mai pot, chiar dacă aș vrea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu