marți, 14 august 2012

Bonus track> Poezie de Bogdan Coşa


Side A> Codlea. Piesa drujbe

Coiţe, aici la ţară a plouat ieri toată ziua.
Azi deja muncă muncă, tras apa în curte,
placă electrică la 370 de grade celsius
care topeşte ţevile
ca să faci coturi şi să le plimbi pe după casă,
ce ştii tu,
stricat coteţ nefolositor,
scos cuie din lemn, tăiat pt foc
şi stivuit lîngă garaj aşa una cîte una
frumos elegant.

Tot am vrut să dau sms să zic o pivă pentru dmitri,
că mi-e dor să stăm şi să povestim.
Curînd vă aduc aici să vezi muntele şi rîul,
altă viaţă în carpaţi, plm,
dimineaţa 7 grade.

În seara asta a venit o maşină cu remorca plină cu lemne,
am facut poza.
O să tai eu 14 ore cu drujba cu taică-meu,
2 drujbe ruseşti cele mai bune drujbe,
tăiat butuci rondele 14 ore
de la 6 dimineaţa la 8,
sper să terminăm şi să nu murim de epuizare
ca fotomodelele.




Side B> Anglia. Piesa shipping

Săptămîna viitoare nu ne vedem
că plec în anglia să cumpăr buldoexcavator şi tractoraş.

Shipping gratuit, dar stau în port
pînă trec actele de mă ia el cielo.

Cum să le-aduc, cu tirul nebun, doar nu în cîrcă, plm.
Avem aici lucrări şi ar costa să le facă cineva.
Ţi-am zis deja, avem de excavat,
excavăm singuri,
apoi facem bani cu utilajele

că e familie de pricepuţi,
la 6 ani ridicam cupa ifronului cu pămînt,
nici n-ajungeam la pedale.

3 comentarii:

  1. titlul secret este: "piesă veselă şi lucrativă: bogdan coşa mesaj pe fugă către dmitri"

    eu doar am tăiat versurile rondele, restul este direct de la codlea pentru că s-a nimerit perfect autentic dezinvolt după ultimele texte căznite.

    e cea mai frumoasă poezie a lui Bogdan şi cea mai frumoasă de pe blogul ăsta, aşa că bravo frăţiq
    mie îmi place de mor cînd vine aşa de nicăieri şi te trăzneşte în moalele capului

    RăspundețiȘtergere
  2. ieeei ce frumos ați lucrat în echipă :)

    RăspundețiȘtergere